lördag 7 februari 2009

Varför???

Har just sett matchen mellan sverige och tjeckien men kunde inte slappna av utan tänker ständigt på allt som har hänt!
Läste just en blogg och har svårt att tro att jag har gjort allt de där!!!men men varför skulle personen i fråga ha en anledning att ljuga!Lr e de som folk säger att hon ljuger för ALLA för att få sympati?jag skiter i det här nu orkar inte nå mer...

Varför skulle vi dricka så ofta och ljuga för varann? varför händer allt när man e som mest sårbar?

Du säger att du inte kan hålla tyst och då tänker jag inte heller göra det om "du" vet vad jag syftar på?vill du skriva om allt så e de ok för jag,så då blir de Lika för båda 2...

Tack annika och sandra för att ni lyssnar och tror på MIG... kraaaamar på er...

2 kommentarer:

  1. klart ja tro på du, ja tro ju it på nån gud så ;D

    SvaraRadera
  2. hehe så jag e din gud då ;) syns i morrn lr nån annan dag måste ju till pite en sväng i morrn :S kraam

    SvaraRadera