lördag 7 februari 2009

slut som artist

Veckan som ha varit ha varit så otroligt rolig och mysig men samtidigt så fruktnasvärd...ångesten gnager fortfarande innan för huden,minnena av den här underbart sjuka veckan kommer jag få leva med resten av mitt liv...

Otroheter,falskheter och en jävla massa lögner avlöses bara hela tiden,man försöker och försöker glömma men blir svårt när man blir påmind hela tiden av nya saker.
Varför inte bara vara ärlig från första stunden?varför inte ha mer karaktär i kroppen att berätta allt än å "leka" duktig och börja må dåligt så man måste börja skära sig i armarna???
Det som man pratar om och bestämmer är bara tomma löften,löften som tydligen bara e till för att brytas.
Men vad jag gjorde går inte att bortförklar,jag betedde mig som ett svin och kommer få leva med det. :(
Men alla dessa förbannade lögner och svek nådde bristnings gränsen till slut....
Kalla inte mig för lögnare när du sj går och ljuger för mig och andra...
Hela tiden får man höra nya ursäkter från dig när det gäller ditt så kallade "förflutna".Men hela tiden ändras berättelserna,tror du de e konstigt att jag blir sne i fyllan och kallar dig då för jävla fitta osv!!!tror vilken kille som helst hade gjort det i min situation....
Jag förstår inte hur du kan låta din ílska över mig gå ut över min dotter!!! va fan ha hon med de här att göra!!!hon e inte ens 6 år!!!!
Så vem fan ska mogna???

Uttnyttjad JAAA de ha jag blivit för att du inte ha några känslor alls....

orkar it skriva nå mer...allt ha bara varit en fals dröm som jag just ha vaknat upp från och har såååån jävla sjuk ångest för...


Tack alla som ha fått mig att inse de här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar