torsdag 12 februari 2009

Fullt upp idag som vanligt!



Idag ha man sovit ut till 11 sen va de bråttom in till lule skulle vara där kl 13
Men allt gick bra på mötet jag e då inte kvar där iaf =)
Sen strosa jag runt på stan och kollade efter lite kläder som jag tittade på förra gången jag och sara var i stan och shoppa,men jag får lite ångest om jag köper en jacka för nästan 5000kr fast den var grymt snygg och skön.
Men de e egentligen inte en sån jacka jag e ute efter utan en svart "tyg rock" fast de e ju inte en rock utan mer som en jacka vet it hur jag ska förklara :(
Det enda jag fynda var en produkt hos min bror mió på hans salong :)
Nu ha vi ätit köttsoppa och plättar sen ska vi och se matchen DIF-LHF vill se när lule loosar :P haha va de kommer svida för stefan då :P

Ikväll blir de att åka tibax till pite och sen vet jag inte va som händer bara ta de lugnt skulle jag tro...
Jag ha inte hunnit prata me nån än eftersom min mobil ha blivit cp och jag får knappt igång den så de blir nog att använda den jag köpte till sara :S vill dock it ha en sån men men tills vidare iaf...

Hoppas att nu ALLA slutar att bry sig om oss låt oss ta våra egna diskussioner...jag försvarar varken hon lr MIG. lr va säger du S???

Tack på förhand muppar ;) kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar