tisdag 10 februari 2009

Pinsamt

Hur orkar du ens fortsätta och hålla på??? Du måste ju fan va schizo?Först vill du jätte gärna att min bror klipper dig osv innan du åker utomlands.sen vill du att göra affärer osv...Men sen så helt plötsligt så säger du att jag inte ska höra av mig nå mer osv och då slutar jag göra de...men det tar bara någon timme så börjar du skicka mess som e rasistiska...är de moget???

Och vad folk messar till dig ha jag FAAAAN ingen aning om så ta de me dom...
Hade varit kul om du inte utnyttjat mig me och köpa kläder hårsaker och parfym för flera flera tusen och sen bete dig så här jävla omoget ett litet tag efteråt...

Läste i din blogg förresten att du verkar vilja att folk ska tro att jag HOTA ATT DÖDA DIG!HOTA OM DU ANMÄLDE MIG!! PATETISKT.Prova va ryggrakad och stå för de DU ha gjort oxå?Du fråga mig om jag ha berättat för mina vänner va som hände den där kvällen och sj klart sa jag att jag hade gjort det och skämdes: Men du kan än idag inte erkänna ALLT...
Jag ska skriva ner en dag här när jag har tid och berätta ALLT du ha gjort sen veckan före jul när du fick in mina pengar på ditt konto?Det är ju tydligen så här du vill hålla på och fjanta och skriva för alla om de ena och de andra...väx upp!!!

Get a life biatch.... och lämna mig ifred...

Annika hur var de den där låten me funky fresh gick nu igen!!! ;)

"Jag ska ..... på din .... osv osv"
(p.s tack för att jag får lägga ut papprena du sj som skrev de)

försöka sova nu iaf om de nu går...
Jag ha bytt till min nya blogg iaf ankan :P
kram kram friends...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar