onsdag 11 februari 2009

En vecka



Nu har det gått en vecka sen man barka i fyllan... de börjar släppa lite smått men har fortfarande svårt att sova och inte tänka på de...

Idag så ha jag inte gjort så mkt utan jag ha varit på ett "möte"sen bara glidit runt.
Asså jag e inte bra på att planera.det var ju meningen att jag skulle till stan och träffa jossan på nodo,sen så ha jag ju planerat in att fara till boden och träffa annika,och i morrn så kommer jag vara hos på zon mest troligt och hur ska jag då hinna träffa dig annika?För jag ha möte i morrn kl 13 i lule och på fredag möte i pite kl 10 hojja tror jag fan får magsår av de här :S

Ikväll blire att bara ta de lugnt känns som jag håller på få feber måste ut och gå en sväng först me "lillhunden" ;) nästa vecka ska jag och kolla på en lägga mest troligt om den inte blir upptagen =)
Då blire att fara till IKEA man skulle bara ha haft någon som e duktig på att inreda osv :S

Längtar till helgen ;) pöözZzZz

2 kommentarer:

  1. jag vill följa till ikea :D inredning är ju fan de bästa;)

    SvaraRadera
  2. HAHA lätt att veta vem de e som vill följa om personen e anonym :P

    SvaraRadera