tisdag 17 februari 2009

Jobb :P

Så nu ha man äntligen fått sig jobb =) börjar på fredag mkt behagligt =)

Inatt så vart de en poker natt det gick hyffsat bra spelade några turneringar och kom till finalbordet 2ggr,sista touren jag lira så låg jag 1a när de bara var 13 spelar kvar,1100 euro till vinnaren...blev iaf utdragen av han som låg 2a (fick flushen på river mot mitt floppade set) :s blev it nå cash alls bara 55 euoro så de söööög...
sen kl 08 så tog jag och diesel en lång promenix till lernia och hälsade på henke och patrik =)var där i kanske 1-2timmar innan vi traskade "hem" igen :)

Nu kom man just från Frida där jag lirade lite Gh sjuuukt roligt =)
dags att äta lite och sen ut igen ska kanske hälsa på robban och sara...

I morrn blire då iaf att fara till henke och lira lite poker och se när dom andra dricker öl :P blir bara en softar vecka och ladda upp inför jobbet som hägrar =)

Så Jossan och emma de blir nog inge partande här i lule nästa helg för då e jag i lyksele men vi får ta de en annan helg när jag it jobbar ;)

HV-MODO ikväll blir en tung match hoppas att stefan vill se den fast han HATAR MODO ;) hehe
Nej nu måste jag sluta sitta här annars somnar jag sittandes...

tjingeling puss

4 kommentarer:

  1. Vad kuul att du har fått jobb:) är så glad för din skull!! /Isso

    SvaraRadera
  2. Nyfiken som man är, vad är de för jobb?
    Grattis i varje fall!

    SvaraRadera
  3. tack "alla" 2 ;) de e samma jobb som jag ha varje vinter till höst =) jobbar me fiske utrustningar och fiske saker =) trivs som fisken i vattnet eftersom jag sj älskar att fiska =)

    SvaraRadera