söndag 8 februari 2009

Lördag kväll

Igår efter att vi hade sett hockeyn så bestämde jag och stefan att fara till sävast,efter mkt om och men fick vi med oss även daniel =)
festen som vi for till bestod av 6 st tjejer,dom namnen jag kommer ihåg är iaf sofia och Jessika =)
Tur att man kände nån där iaf =)vi spelade GH och annat på hennes nintendo wii,(dansa) och sen satt vi och diskutera om de ena och det andra i köket,
En av tjejerna tyckte jag va tråkig när ja it drack nå och ville promt att jag skulle svepa några hot shots så de sluta me att jag tog EN jävel :P
Sen vi 2 tin så kom en av tjejernas farsa me sin taxi och skjutsa oss 3 killar och 2 tjejer tibax till lule mkt behagligt hade it orkat bli strandad i sävast =)

Till veckan så ska jag dit igen för att träffa annika om it hon kommer och hälsar på jag istället :P
I morrn blir att glida ti pite en sväng och ta itu me olika saker,bla lämna tibax en mobil...sen träffa Patrik och förhoppningsvis jossan :)

Idag ha ja oxå varit till min son samuel och hälsat på och grattat han,han fyllde ju år i torsdags =)där var även min dotter michelle och min systers familj och min mamma samuels mormor marith och hans morbror adam =)


Nej nu ska jag va social me dom andra

(Längtar redan till helgen som kommer ) pöööözZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar