fredag 13 februari 2009

Fredag den 13e

Happ så ha klockan passerat midnatt och nu e de den där hemska dagen fredag den 13e få nu se va den har att bjuda på för överraskningar idag då!!!
Asså jag e stolt över mig sj,nu har jag varit ute och gått varje kväll 4-5km fast de e sjukt kallt ute.Alltså jag älskar verkligen Diesel han e sååå grymt go och snäll av sig =) ok han e ju fortfarande ung så lite hyss ha han ju för sig men de hör ju bara till ;)
När man e ute och går och leker med han i snön de e man ha saknat me hund,Jag skulle lätt kunna ha flera hundar bara dom skulle komma överrens me varandra och inte som annikas hela kennel,hon får gå ut och gå med dom i omgångar bara för att vissa inte kommer överens med vissa hundar osv...
Nej jag vill ha en stor hund och sen en liten typ en chihuahua lr nått liknande,fast då måste man ju ha tid för alla 2 ;)

Ikväll satt jag och kolla upp med va dom tar för en intensiv kurs i älvsbyn och de var inte alls dyrt 10000 kr endast sjukt billigt :)
Så jag ska ringa dit i morrn och kolla upp när nästa kurs startar osv så har man förhoppningsvis körkortet om ett litet tag :P

Nu ska jag försöka sova ska upp tidigt och ta mig in till stan ska på ett möte kl 10 usch va jag e less på allt :S var på ett möte idag oxå och jag måste säga tack S att du inte ha berättat nå iaf :P det e jag glad för TUSEN TACK <3

nej nej sängen väntar nu me vovven nedanför hoppas jag :P

Natti natti alla och kom ihåg gör inget jag inte skulle ha gjort för de e ju trots allt FREDAG DEN 13E :)

Peace and love all my friends :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar