fredag 27 februari 2009

Ledigt

Ja de har jag varit idag lr igår torsdag syftar jag då på iaf =) vakna kl 11 typ och var lite bakis,kom på där jag låg att jag inte hade någon mobil eftersom jag under natten bivit såååå arg på den så jag knäckte den mitt i ute av ilska,hittar nån gammel mobil som jag sätter in mitt sim kort och skriver till Sandra att vi måste ti stan och shoppa :P så igår va vi typ 6 timmar på stan och handla ja allt möjligt,kläder en mobil dock fick jag it köpa en jacka som jag hitta som var grymt snygg :( dock hitta jag en dun jacka till Michelle. jag klippte mig oxå ;) undra när jag sist va till en frisör...
De komiska i det hela var att raka skallen kosta 140 kr men alla som klippte sig fick ett shampoo värt 139kr så egentligen så blev de ju bara 1 kr som jag betala frisören :P
När vi skulle gå och äta lunch uti bio 3an så stannade vi upp och kollade va de var för filmer som gick och Sandra såg då att det var sista kvällen som en specille film visades så vi bestämde oss för att gå och se den men det glömde vi dock bort lite senare :S
Sen på kvällen så var vi tvugna att åka ända till Luleå för att hämta mina pengar som hade kommit in på Sara konto 2 dar i rad..när vi väl kom tibax ti pite så smet vi in på kalles och lirade lite JV :P sen vid tolv halv ett så drog jag mig hemmåt ska ju åka kl 5 på morron till lycksele...

Just ja snart får vi våran Ängla längtar som fasiken =)
Nej nu ska jag börja packa osv så jag it glömmer nått,fasiken va skönt de ska bli och bo på hotell hela helgen :P

Håll ställningarna nu när jag e borta lillen ;)
kram kram

1 kommentar:

  1. jag va i lycksele igår ;)
    sinnes :p
    fast vi körde ba förbi en sväng men ändå,nu har ja vart i lappland för första gången! Ringer sen.

    SvaraRadera