tisdag 10 februari 2009

Tomt

Vakna upp och tittar mig upp och e helt ensam förutom en vovve som puttar på mig och vill säkert gå ut :s så de e bara och ta på sig kläderna och traska på en morgon promenix.
När jag kommer ut ser jag att solen skiner och de e inte så fasligt kallt ute,de e faktiskt ganska så skönt.Släpper lös diesel och börjar kasta lite snöbollar och slår på radion i mobben...De blir en liten härlig promenix på ca 4km.
Sen i lördags har jag börjat använda min stegräknare och de blir att man går mellan 8-10 km per dag...Måste ju börja någon gång med att motionera,alla andra utom jag håller ju på träna.jag och mitt ex ha pratat hela tin om att vi ska börja gå ut och gå men de blev aldrig av lr vi gick ju från durrnäs till stan och tibax nån gång i veckan.Men nu är det ändrig på de.Ganska skönt med hund för då måste man ju ut och röra på sig :)
Igår var jag Ted och Hatte till pite en sväng,lr de blev bara typ en kvart som man var där,för jag hade ju lovat sandra att guida hon här i lule till ett möte så,när vi kom fram så var de bara att byta bil och hoppa in i nästa och bege sig tillbaka till lule.Innan jag lämnar pite så försöker jag ringa till jossan fast vet att hon sa att hon skulle vila innan jag kom till pite,men trodde fan it man kunde vila så länge som hon gör,ville ha me hon till lule för sällskap :P men nej nej dissad blev man.När vi närmar oss lule ja då passar de att vakna till liv =) skämt och sido ser jag fram emot när du kommer hit med emma iaf ;)
Sen när hennes möte var klart så gled vi till ica maxi på storheden och handla godis chirre och ostbågar (för min del).sen bestämde vi oss trots allt vi skulle äta så jag föreslog charlies i g-stad,där blev de pizza :P

Asså jag måste bara få berätta om en till sak,är man smart om man slår sönder en bärbar dator som bara e 3v gammal? nja tror inte de och vad gormigt de e att få tag på ett kvitto på den när man ha tappat bort de oxå :S han som köpte den för 3v sen är de som ha tappat kvittot men för att få ut nå på försäkringen så måste man ju de där jävla kvittot och ha suttit sen i söndags morse me att kolla upp nr mail och andra saker till affärer i finland.för att spåra upp butiken som sålde skit datorn.

Men till slut igår så fick jag ett mail från en mikko ela ola från sello att han ha skickat ut ett nytt kvitto så de e då löst iaf, =)

Någon som vill köpa en sony ericsson W760 aldrig använd,bluetooth head set följer me och separata högtalare större minneskort.
Högstbjudande.

http://www.netonnet.se/?iid=se115672

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar