onsdag 18 februari 2009

Kallt

Vakna idag av att katten sigge välter ner en blomkruka i golvet klant j-vla kissekräk
Sen ut me diesel och rasta han innan vi drog till stan,gick runt och kolla lite innan de blev max och käka supreme :P sjukt sjukt gott =)
Nu sitter man uti haina burken igen och funderar på hur man ska gö om man ska dra till henke ikväll och lira lite poker och kanske ta en öl lr två,men e som it sååå sugen när dom ska ha så småa blinds :S blir inge roligt spel då :(

Igår så va jag och lira guitar heroes fi fasiken va de va kul sjukt länge sen man spela de =) var dock lite ringrostig men satte då dom låtarna jag lira på expert :P
om jag it drar till henke idag så kanske de blir att lira ikväll oxå hos malin,hoppas att Mimmi kommer och joinar oss då =)

Just de ja för en månad sen när jag och sara var på stan och shoppa så hitta jag en sjukt snygg PEAK jacka,men då var ordinarie pris nästan 5tusen så orka it köpa den då...Men idag när jag var och kolla på den jackan så skulle dom just sätta ner den i pris lr rean börja gälla från i morrn så jag ha lagt undan den nu iaf =)

Nu ska jag googla efter ett recepept lr va de nu repecept de hette!!! ;)

När träffas vi nästa gång då??? :S

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera