måndag 17 november 2008

Tröstlöst :(

Vet inte va ja ska skriva egentligen,men tankarna snurrar i huvudet nu så det är därför jag inte sover som alla andra normala människor gör just nu :(

Är jag orolig över nått eller är det nått jag borde vara orolig över!!!
Hur som helst så är det nånting som inte känns rätt,jag kommer bli ett nervvrak till slut om jag inte kan börja sova på nätterna.
Men det går bara inte hur jag än försöker så kommer alla dessa jobbiga tankar in i min skalle igen. Om och om igen dyker dom upp som reklamen gör på tv hela hela tiden...Varför kan jag inte bara få ro i kroppen,att sova bara 3-4 timmar varje natt tar på krafterna,man blir lätt irriterad å grinig för det minsta lilla och då går det ju tyvärr ut över omgivningen som inte förtjänar det.. FÖRLÅT ALLA...

Jag förstår er som läser det här att det kan verka helt obegripligt det jag skriver ner,men jag vet inte hur ja ska uttrycka mig.
Ibland är det så otroligt skönt att bara sätta sig ner vid datorn och skriva av sig lite grann.

Vad är det jag vill? vill jag ha det så här eller?Jag är lycklig eller är jag det? Jo det är jag på många olika sätt, jag är lycklig som har en sån underbar dotter som älskar mig över allt annat. Jag har några få "RIKTIGA" vänner som bryr sig om mig.Jag har en flickvän som också är underbar. Vad är det då som kan vara så fel?Är det att jag inte har något jobb, eller sysselsättning på dagarna?

Jag borde ju vara lycklig nu när jag har träffat sara,men mår man inte bra då kan man inte vara så lycklig i alla fall inte jag,inte så lycklig som jag hade önskat att jag kunde va.

Den här hösten har det varit mycket "trassel" i olika förhållanden och då har folk ringt eller skrivit till mig och pratat ut,dom har bett mig om råd osv,och självklart som vän så ställer man ju upp och lyssnar och tar till sig utav alla deras problem som en VÄN ska göra så klart.

Men nu när jag "grubblar" och funderar över allt,vem ska jag höra av mig till?Det är säkert flera personer som känner igen sig just nu. "varför håller jag det här inom mig,varför frågar jag inte om råd av nån som står mig nära". Det är mycket lättare sagt än gjort.Dom flesta har en attityd som måste följas,"ingen får väl nånsin kunna tro att JAG har nå problem jag som har det så bra" så funkar nog vi människor.(min åsikt).
När vi dricker då ja då kommer känslorna fram för dom flesta,då vågar vi visa hur vi mår och vi säger exakt vad vi tycker, ja då helt plötsligt vågar vi visa känslor och stå upp för våra värderingar. mycket märkligt att vi måste få i oss alkohol för att våga vara rakryggade inför andra...

Näää nu gott folk ska jag sluta pladdra på om oväsentliga funderingar,men mycket skönt att fått skriva av sig lite =) nä nu ska jag i alla fall göra ett nytt försök att sova.Men först en kopp tee och en natt cigarett,sen krypa ner brevid gumman =)


Sara <3

1 kommentar:

  1. Du kommer ju att följa, de är bara klämma ut med ett JA=)

    SvaraRadera