fredag 28 november 2008

Förlova sig eller inte!!!

Då jag inte kan somna som vanligt så tänkte jag att jag har lite tid över att skriva här,alltid lika skönt att få skriva av sig.Men va ska jag skriva om?Det finns sååå otroligt mycket man kan "klottra" ner här.

Idag så har jag verkligen varit riktigt duktig om jag får skryta ;) I morse när sara for så klev jag upp å fundera va jag skulle sysselsätta mig med under dagen,och det enda jag kom på var att jag kunde ju städa här =)
Så jag har dammtorkat över ALLT,dammsugit och skurat,sen på kvällen så tvätta vi =) Men det roligaste med allt jobb idag är ju att jag blev belönad med ett diplom av Annika =) (Tack det var jättefint)tyvärr går det inte att lägga ut här,men för dom som en nyfnikna på hur det ser ut så går det ju alltid att kolla in mitt galleri på Lunarstorm..(Theraven_)

Nu till nått helt annat gud va jag hoppar å byter samtalsämnen hela tiden :S (suck)

Men jag och några till hade en ganska så intressant diskussion för ett litet tag sen om förhållanden osv.
En del förlovar ju nu sig "bara" för att förlova sig,det tycker jag e synd,ok jag ha också varit det en gång i tiden,Men jag e uppväxt med att förlovar man sig så ska man också gifta sig efter 1-2 år,och det tycker jag fortfarande.
Men nu för tiden tycker jag var och varannan går omkring med en vacker ring på vänster ringfinger,deras ålder kan vara ända ner till 14-15 år,mycket märkligt att man kommer på en sådan ide vid den ålder.
Ok att dom vill visa sin kärlek till varandra men man behöver ju inte förstöra det "fina" med en förlovning,det är i alla fall min åsikt och jag vet att det inte är många som håller med mig om den.Men som sagt var så får ju som tur är alla sin egen lilla åsikt :P (Det är iaf bra med sverige,kylan kan fara hem) ;)

När vi nu satt det här "gänget" så vart det ju som det alltid ska bli i en diskussion konflikter :) Vissa tycker att man inte ska gifta sig alls å då kan man ju förlova utan dåligt samvete...
Och sen kom vi in på dom människor som är homosexuella, ska dom få gifta sig? Ja varför inte anser jag, och då säger jag inte det bara för att jag har 2 syskon som är homosexuellt lagda,utan jag säger det för att ALLA ska få vara lyckliga,vad gör det oss om dom gifter sig i kyrkan? Absolute ingenting...Jag älskar min storebror och min lillasyster lika mycket då som nu fast vi inte har någon vidare kontakt... :(
Ja va ni läsare anser är upp till er. :) men kommentera gärna alltid lika roligt å få höra andras åsikter =)

Ni som e sport intresserade har kanske hunnit höra att MODO förlorade hemma mot Lule ikväll med hela 7-3 hojja va jobbigt :( jag trodde verkligen MODO var på G nu efter 2
raka vinster...
Jaja vi får trösta oss med ö-vik ändå producerar flest antal proffs/inv i världen, alltså e dom bara helt klart BÄST

Nej nu ska jag göra lite mat sen krypa ner och värma mig hos sara,jag fryser som en isbjörn :s

TRO mig jag e glad att du finns vid min sida =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar