onsdag 19 november 2008

sms livet

Vet som inte hur ja ska berätta de här!Men för ett tag sen när jag var uppe hos mina föräldrar så fick jag ett sms där det stod följande:

"Du är en Thailändsk trädklättrar orangutang med en IQ på 4.2 så du är den dummaste aprasen,men du ska inte vara ledsen för du är i alla fall unik.För det finns bara en levande kvar av din ras och de e du =)"

Det kan ju inte vara så svårt att lista ut vem av mina vänner som har en sån bra humor. Men jag och mina föräldrar fick oss dock ett gott skratt =)

Igår var jag sara å henrik till pontus i sikfors han fyllde år å där var det väldigt mycket folk man fick nästan panik när man såg alla bilar som stod utanför huset.

Sen for vi en sväng till tvärån å hälsa på micke å gabbe som hyr henriks hus, sen åkte vi vidare tillbaka till piteå,
Nu väntar jag å sara på henrik lollo å alicia, vi ska gå på stan en sväng å kolla på en mobil till henrik sen blir de å ta en fika säkert.

sara ha börjat fråga vad jag önskar mig när jag fyller år,och de enda jag kan komma på som jag vill ha är ett koppel helst ett stryp koppel,och ni som inte förstår varför jag vill ha ett så får ni nog tänka ganska länge för å komma på det =)

Ikväll ska jag å sara bara mysa framför tvn...

1 kommentar:

  1. de måste va nån mycke snart människa som skrvit de där ;D

    SvaraRadera