fredag 5 december 2008

Tröttare än en koala björn

släpar mig upp till vardagsrummet där sara sitter på golvet å slår in jul klappar,jag sätter mig vid datan förssås som vanligt å ögnar igenom aftonbladet och ser den här artikeln :)

http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_918103.e24

Demolerade bilen när kronofogden kom.


"När kronofogden kom för att beslagta den 53-årige mannens tio år gamla Volvo blev han så arg att han slog sönder den med en slägga mitt framför ögonen på förrättningsmännen.
I augusti togs beslutet om att utmäta mannen bil. Men när kronofogdens personal kom till mannens bostad i oktober blev han mycket upprörd, skriver Ystads Allehanda."

Mannen ska ha slängt bilnyckeln på en av förrättningsmännen, svurit och gått och hämtat en slägga.

"Det är en grej jag måste fixa med bilen", sade han enligt åtalet.

När han var klar med bilen hade den sjunkit en hel del i värde.

Mannen anklagas för överträdelse av myndighets bud. Själv säger han att skadan inträffat tidigare."

HAHAHA alla sätt är ju bra utom dom dåliga och i det här fallet vet ja då inte va som var bra lr dåligt för den mannen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar