måndag 8 december 2008

Idag så fyller ju "min" carro år GRATTIS, Men för nån vecka sen när jag å henke satt hemma hos han så ringer då den här underbara lilla själen å frågar om vi inte e sugna på komma till gällivare å festa med hon och fyra tjejer till (en tisdag).'
Vi var väl inte så svår övertalade såvi körde dom 30 milen till gällivare och när vi kom fram så fanns alkoholen och sällskapet som hon hade lovat oss =) 5 flaskor champagne en vinbox öl å glögg sen en massa tilltugg =).
Vi spelade spel och hade sjukt trevligt och kul,plötsligt när vi satt där och spelade spel så hörde jag musiken vi hade i bakgrunden och fick mig npgra "flashbacks".Jag tänker inte nämna va dom handla om.

Men för ett tag sen när jag satt i telefon och prata med carro så fråga jag hon om en bra låt som jag kan ladda hem och lyssna på för jag kände mig inte på topphumör den dagen, och då påminde hon mig om den här låten,
-du tyckte ju så mycket om den.zå bu får ni väl lyssna å avgöra om jag kanske är en liten "tunnis" som alla säger när jag lyssnar på sån här musik...

Men grattis carro än en gång puss å kram på dig vännen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar