onsdag 3 december 2008

rastlös

Vakna kl 3 inatt och kunde inte somna om,så de har blivit det vanliga för mig då,sitta vid datan och kollar runt lite och spela poker...

Jag kom nyss upp från ett varmt skönt bad och funderar nu när ja sitter med min blogg om ja ska kanske börja lägga upp lite bilder osv.Problemet är ju att då börjar ja nästan känna mig för seriös.Jag använder bara bloggen för att skriva av mig.
Om ni inte ha sett vad jag ha lagt upp här så finns det en fråga man kan svara på med några olika svarsalternativ,(man kan kryssa i flera svar).Skulle se om "alla" har ett perfekt förhållande som det verkar på utsidan.

Tror de e dags och väcka sara nu,vi ska på stan och göra några ärenden suck :s

Hmm skaffa katt eller en chihuahua??? (same shit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar