tisdag 2 december 2008

Äntligen Martina =)

Idag så fick ja veta att Martina är på väg till pite =)ÄNTLIGEN så får ja träffa hon =) Tror de var 3 månader sen sist :(
Ganska komiskt att hon kommer samma tid som jag ska träffa sara,och dessutom på samma ställe =) GUUUD va ja längtar,asså den tjejen får mig alltid på bra humör spelar ingen roll hur dåligt jag mår,hon skrattar jämt å e sprallig å glad så de smittar av sig på mig =)
Synd bara att hon inte kan komma när ja fyller år hade varit sååå roligt me en glad tjej i sällskapet =)

Idag blev de klart att Sara följer med till min syster i helgen vi ska vara med michelle och simone under tiden syster och stefan ska på en 40-års fest =) Ska bli kul att dom äntligen får träffa sara =)

Fast ett problem har jag,på lördag har jag pingis tävling här i piteå och vet inte hur jag ska göra med den!Jag vill ju spela den men jag vill hellre till luleå på fredag... suck...

Nej nu ska jag göra ett ryck och städa klart innan jag ska på arbetsförmedlingen å sen in till stan å möta gumman å MARTINA weeiii :)

puss <3<3<3

3 kommentarer:

  1. Du hittar lättare till mig så du får allt pallra dig ner hit om du ska ha nybakat bröd ;)

    SvaraRadera
  2. njaa minns it om de va i bureå lr bygdeå du bor i :P så du får väl skicka lite annars :P

    SvaraRadera
  3. :( Det blev då ingen träff min vän. Jag är redan i umeå,pga att jag måste jobba :/

    SvaraRadera