tisdag 3 mars 2009

Tröttare än en undulat

Nu ha man just vaknat och de blev inte många timmars sömn inatt :( gick och la mig runt 22 tin ändå fast somna inte förrän vid 2 tiden inatt.
Jag måste nog börja lära mig att lägga ifrån mig mobilen när jag ska sova,men jag ha så ruskigt svårt med de,jag ligger tom och sover med den i handen.

Igår så åkte jag från pite till lule och mimmi kom och hämta upp mig på busstationen,kan ju lätt säga att jag var nervös,ha ju bara träffat hon en gång snabbt tidigare med annika.
Men hur som helst så gick de då bra vi åkte till gammelstad till pizzerian först och åt och spela lite Jack Vegas ;) sen vidare till michelle och min systers familj=)
satt och surra om allt och inget men hade de trevligt. (Leos lekland snart:))

Idag så åker man upp till stugan med mor och far,ska tillbringa några dagar där sj me dom innan resterande folk anländer till helgen,blir att köra skoter fiska grilla och busa me barnen och hundarna ute i snön...
Det kommer vara galet mkt djur där i helgen,syster har 4 hundar mina föräldrar 1 hund, mimmi ha en hund,och cathrin ha 2 hundar.och sj vill jag ta med mig diesel dit :)

Nej nu ska vi gö lite frukost och sen blir de väl att spela nå spel och leka me michelle innnan man måste åka ut till vildmarken.

Synd att vi it hann hitta på nå idag på stan lr spela mario ;)
puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar