måndag 9 mars 2009

shopping

Idag så ha man då hunnit va på stan en sväng.Hittade en Rosa/vit Puma dress till Michelle =) och även en parfym."Jag vill ju oxå lukta gott när vi ska fara bort" så de blev en paris hilton ela...

Sen ha ja kollat runt på lite smått och gott,de e ju sååå mkt saker och kläder man vill köpa fast,ja ska försöka bli lite mer ekonomisk och impuls köpa dirket ja hittar nå fint.

Nu ha man nyss lagat mat till syster och hennes familj och plockat undan, tror de snart blir dags att spela lite memory me michelle innan hon ska se barn tv och sen krypa i sängs.

Suck i morrn ha ja inga som helst planer vet it va ja ska gö :S kanske fara och simma lr träna men inge kul och gö de ensam...

Och du S sluta skriv och ring till mig, du får klara av dina egna bekymmer,du ha ändå gett mig bekymmer så de räcker och nu e du så fräck att du ringer till jag och ber om råd!!! fattar it hur du klarar av att leka trevlig osv mot mig. så GET A LIFE.

(Hoppas du mår bättre snart tänker ständigt på du) pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar