tisdag 10 mars 2009

Leos lekland hägrar

I morrn kommer man få ett tränings pass utan dess like,jag ska nämligen på leos lekland me michelle i morrn. Ha lovat hon så de är inte så mkt att göra än att åka dit och se glad ut :)Trots allt så fyller hon ju år dagen därpå=)

Men de som kommer bli jobbigast e väl att krypa omkring och åka rutschkanor osv som jag it tycker om :S
Ingen som ha lust att följa och leka me michelle? jag kan betala lön åt er och fika ;)

Snart blir de sthlm iaf i slutet av månaden :P e sååå enormt less på norrbotten just nu, vilken stad som helst söder om skellefte kan ja dra till fortare än fortast =)

Just nu sitter jag och pratar me Malin från Gotland på msn,har pratat me hon i kanske ett år nu, och för ett litet tag sen så prata vi för första gången per telefon=) Så nu sitter vi på msn och surrar om när de passar att träffas...

Jag tyckte de var nog nervöst att prata me hon per telefon första gången,fast man pratat me varan över internet så pass länge, undra hur nervöst de kommer att bli att träffas IRL då? vågar inte tänka tanken på det :S

Nej nu ska jag börja gö mig klar för kvällen och hoppas ni inte ha fått för er en massa onödiga saker om mig och en person!!!

Vill bara var vän me du...

tjingeling :)

2 kommentarer:

  1. åh vad kul ni eller du kommer få :) stackars michelle lär väl få titta på en massa hon hahahhahaha :P

    SvaraRadera
  2. hehe näää nog får hon oxå spela ;) (lite iaf) no står hon här och vill spela gh innan hon far på dagis :)nej nu ska jag nog sätta mig och spela lite innan de e dags att skjutsa hon på dagis :P

    SvaraRadera