tisdag 20 januari 2009

Vet it va ja vill längre allt känns bara så olustigt och tomt inombords. Vill ja ta tag i allt och börja om från början och försöka få vårdnaden om min älskade dotter? klarar jag verkligen av det!!! Det är ju knappt att ja kan ta hand om mig sj.

Men nu när jag fick va me michelle (dottern)så förstod ja hur mkt hon har saknat sin pappa.Hon tror fortfarande att jag är och jobbar långt långt borta och frågar när ja ska sluta och jobba och komma HEM,lr när får jag flytta hem till pite??? Va ska man svara? Varje gång ja ska lämna hon så börjar hon gråta och håller hårt runt min hals och vill inte släppa taget om mig, då är det verkligen svårt att hålla tibax tårarna :(

Ja livet är allt bra lustigt och olustigt... Tänk om man hade fått leva om sitt liv från de att man var ungefär 15 år usch va jag hade ändrat på mkt då. Inte slutat me all idrott som jag höll på med då och jag hade DEFENITIVT lyssnat mer på mina föräldrar om det här med rätt och fel ;)
Men men nu är det som det är och det går inte och ändra på det man ha gjort och ställt till med... Men hade jag fått ändrå på nått så hade de iaf varit först och främst den här dagen 26 OKT -07 ja fy fan va ja ha ångest än idag för den dagen...

Nä nu får det vara nog med sj ömkandet men kan inte sluta tänka på dig, Jag tänker på dig VARJE dag och flera ggr per dag tom, typ när man sitter vid datorn och lyssnar på musik och det kommer nån speciell låt då kommer alla minnen fram osv näää usch bläää va ja börjar bli sentimental nu...

Men vill bara säga att tack för att det finns några RIKTIGA VÄNNER kvar iaf och det är ja glad för men det tråkiga är att man it kan träffas så ofta som JAG iaf hade velat...


Tid har förlöpt
Dagar har gått
Månen har vandrat sin väg genom vitt och svart och grått

Jag har saknat ditt skratt
Jag har saknat ditt hår
Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

Det har tidvis gått bra
Tidvis har skakandet lagt sig
Ibland har jag vaknat på morgonen och gjort det jag ska

Men jag har saknat din hand
Har saknat din röst
Ensamma dar har jag saknat ditt huvud
Mot mitt bröst

Somliga dar
Tar jag in vad jag hör
Det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör

Det är ibland som förut
Ibland har jag känt att jag duger
Jag har hämtat och samlat ihop nog med kraft att gå ut

Jag ser dig fortsätta nu
Med varsamma kliv
Jag ser hur dina drömmar sakta lossnar från mitt liv

Jag har saknat en vän
Jag har varit på krogar och barer
Det har hänt att jag ljugit och sagt att jag måste gå hem

Jag har saknat din röst
Nu har du en ny
Ännu okända nätter ruvar i väntan på att gry...

<3<3<3

2 kommentarer:

  1. alltså

    inte okej de här.
    jag är arg på dej och det vet du!

    SvaraRadera
  2. Du kan inte ändra på det som hänt men framtiden ligger i dina händer. Jag tror på dig och vet hur mycket du älskar michelle!

    SvaraRadera