söndag 25 januari 2009

Idag när jag låg i badet och läste ur en bok som jag har börjat läsa för ett tag sen "Den gröna milen" så har jag radion på och hör den här sjukt braiga låten.

(Det tog ett tag men det var det värt att vänta på hoppas jag :)



Jag kan erkänna att ett varmt skumbad med en skön olja,lite musik och en bra bok är väldigt svårslaget när man vill koppla av.

Ihelgen så har vi tagit det lugnt,bara sett film och ätit godis typ och gravad lax ;)
Igår var det ju meningen att vi skulle till umeå på morgonen och shoppa och ta in på hotell plaza (ryttarsviten) men eftersom sara har blivit sjuk (igen) så avbokade vi det hela.Vi ska göra det en annan helg eller så kanske det blir att åka till en annan större stad över en weekend.Jag vill ju på ett SPA hotell :P
Så jag for iväg med grannen Edith på bolaget när sara låg och sov och köpte 2 flaskor vin som vi myste med under kvällen till några filmer som gick på tv "Italian Job,wallander och sen såg vi slutet på King kong".
Just när vi har lagt oss så får vi ett snabbt besök av Ted och hatte,sen när dom for så var vi klar vakna så vi bädda ner oss i soffan IGEN och slog på filmen Wall-E men somna så klart innan den var klar.

Och nu sitter man och fördriver tiden här medans man väntar på att pizzan ska komma,sen blir det att fara och handla kyckling som jag har tänkt njuta av ikväll =)
Ted har även pratat om att komma hit idag och hälsa på igen men får se hur det blir av det.

Veckans planer är än så länge att i morrn måndag så blir det shopping ute på backen,bla elgiganten och kolla på en ny mobil till sara.
Tisdag så ska jag träna
Onsdag till lule.
Torsdag träna.
Fredag kväll så har jag blivit bjuden på en fest i antnäs som jag mest troligt ska fara på.
Lör-sön vara med michelle.

Nej nu är det nog dags att göra nå vettigt som diska och dammsuga så man har gjort bort det.jaja nu kom pitsan, pissan, pizzan lr hur de nu stavas ;)

cya
love u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar