fredag 30 januari 2009

många alterntiv

Det har jag att välja på ikväll,Jag e bjuden på en födelsedags fest i Antnäs som jag vill fara på men känner ju typ it nån där :(
Sen har jag även blivit bjuden på fest i stan hos Marwin får se hur de blir med den,
Sen fick jag ett samtal nyss om att ja kan byta stad ihelgen för att komma bort ett tag.Men känns som inte rätt lr efter alla omständigheter osv så kvittar de för jag kan väl gö samma sak fara och sova hos "vänner".

Men om man börjar i Antnäs och sen far man vidare till pite och marwin och sen glider man vidare till nästa ställe =)

Jaja nu ska jag gö mig klar iaf och fara mot stan och sys,tror jag måste köpa skinnjackan jag hitta på JC den var sååå otroligt snygg och inte dyr heller för att va i skinn.1800-1900 kr kosta den bara,sen måste jag även förbi djupviken och hämta telefonen jag köpte i tisdags...Hojja hur ska man hinna med allt,men som det stod i mitt horoskop idag så måste jag ha mkt att göra osv osv idag för att de ska bli lyckat =)

Men va ska jag köpa för gott ha suttit hela dagen och funderat på det,skumpa e ju allri fel bland tjejer ;) och va ska man köpa till jesse då som fyller år?

"Lita på ditt hjärta,lyssna inte på det som vill in i ditt hjärta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar