fredag 9 januari 2009

From my heart

Du var min älskling,
du var mitt liv
Jag var en leksak,
ett tidsfördriv
Du älskade mig inte,
så varför kysste du?
Varför smekte du?
Jag bara undrar, varför lekte du?



En dag var hon borta
försvunnen lika fort som hon hade dykt upp
jag undrade var hon var
jag undrade vad hon gjorde,
vad hon tänkte, vad hon sa
jag letade överallt
men inom mig visste jag
att jag aldrig mer skulle få återse henne
det var ödet som fört oss samman
men det var HENNES FRUKTAN som skiljde oss åt
trots detta finns hon alltid kvar i
min dröm...

Likt en höst dag kom du
likt en höst dag fanns du här
du sa att du älskade mig
du sa att du var kär
du log och tog min hand
tillsammans rodde vi i land
du sa att du skulle stanna tiden ut
det skulle aldrig ta slut
men nu vet jag att du ljög
att JAG inte dög
det är allt jag ser
därför finns jag inte mer.

Kärleken är blind
kärleken kommer som en vind
och smeker min kind
magen pirrar så fort du ser på mig
och säger 'hej'
Jag är nära att säga 'Jag älskar dig'
men tänker nej
så kan jag inte göra
det ska du slippa höratänk om du kunde förstå
att det är dig jag älskar så...

Du är inte värd att gråta för varje kväll
Du är inte värd att tänka på varje sekund
Du är inte värd allt guld och silver på jorden
Du är inte ens värd en femöring
Men jag kan ändå inte sluta att tycka om dig

Vi var tre
du, jag och kärleken
Vi är fortfarande tre
jag, sorgen och saknaden...
|hur ja nu kan sakna dig|

still love u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar