tisdag 28 oktober 2008

snart sängdags

Vet inte varför ja hamn åter igen på den här sidan,Men känns ganska skönt att skriva av sig ibland även om man inte har nå vettigt att skriva om.
Jag förstår inte hur en del får till sina bloggar!!! Jag har bett annica lr fia å fixa min sida men ingen av dom vet hur man gör... (jag som ha korvat till den)
Så är det någon duktig själ här som vet hur man gör så tar ja tacksamt emot förslag :P

Vill bara säga att ångesten släpper likaså baksmällan... i morrn blir de å gå upp tidigt ja ska va inne i lule just efter kl 08.00 känns inge vidare... suck :S

I morrn kommer ja skriva i min gamla blogg enbart för att skriva av mig om så kallade "vänner" (nu så e dom föredetta vänner)...
så chilla till i över morrn så syns vi :P

over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar