tisdag 28 oktober 2008

Ångest vecka?

Exakt för en vecka sen så ringer det å en person ställer en fråga till jag å henke...
-Är ni sugna på komma till Gällivare? Det är 6 st flickor här som ska dricka. (hmm en tisdag)
Ja varför inte så vi börja gö oss färdig,ut å byta sulor på bilen till vinterdäcken,sen kolla luften å olja osv osv.

Men fram kom vi enligt våran GPS så skulle vi anlända kl 22.32 å exakt på klockslaget svängde vi in på gården.
När vi stega in genom dörren så tänkte vi ju att dom skulle va lite fullare än va dom var me tanke på att dom hade ju ändå druckit i några timmar,
Dom trevliga party damerna bestod av Caroline Ida Erika Elin å nån fler,
Mkt trevlig kväll där vi spelade bla TP å några andra spel =)
Dessutom drack vi upp 5 flaskor champange å en glögg å 3 liter röd vin..
(ja ska så småningom lägga ut lite bilder från våra utflykter till gve)

Onsdag så fortsatte vi festa men då va de bara ja henke å jobbo,vi var iväg en sväng på eftermiddagen å spelade lite bowling innan vi drog tillbaka till gve,på kvällen så spelade vi lite mer sällskaps spel innan henke å jobbo skulle ut på krogen,men skötsam som ja e så stannade ja me darja å ida å lira lite TP.

Asså den här helgen ha då varit mkt "blöt" från fredag morgon kl 09 till söndag kväll ha varit ett mörker.
Jag minns it vilken dag av dom som snuten kom å börja tjaffsa me mig å en till,sjukt barnsliga är dom iaf de behövs it en piket styrka å en vanlig snut bil för 2 pers dom va totalt 7 snutar.
Jaja nu e ja då iaf å försöker vila upp mig ha börjat få lite ångest,ja ha tappat bort mitt SIM-kort så vet it hur ja ska klara mig utan min mobil... För er som vet så sover ja tom me med den i handen...

Men till helgen e de ju Hallowen så då e de väl fest igen,ja ha blivit bjuden på en fest som therre matte å lisa ska ha hand om,men får se vars de blir,hoppas de kommer ner nå gällivare folk hit å festar under hallowen...

Näää nu ska ja ut å gå en sväng...

(ja ska bli bättre på å skriva henna)

kisses 4U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar