måndag 13 oktober 2008

Ny blogg

Jag vet då inte varför jag ha skaffat en ny blogg,men det kändes som att jag ville lämna de "gamla" bakom mig...
Vad är det då jag vill lämna? ALLT känns det som just nu,då menar ja inte mina "VÄNNER" för dom skulle jag inte klara mig utan just nu.
Utan det är nog allt som ha hänt det senaste året å jag orkar inte ens läsa i min gamla blogg...
(så nu lämnar jag det för gott)

Men vad ska man då skriva om?Typ som alla andra människor verkar göra i sina bloggar om allt som händer runt dom?
Deras händelserika vardag,å deras glädje och sorg som dom flesta delar med sig?
Ska man va som alla andra lr ska man gå sin egen väg nån gång å sticka ut ur mängden?
Tror nog att jag inte vågar det... :(

Men nått jag har märk nu när sommaren är över,de är att många förhållanden håller på att brytas upp, tyvärr får man väl säga.
Jag tror jag har fått "leka" psykolog under dom senaste 2 månaderna till folk.
Kul att dom anförtror sig till jag,man känner sig ganska så uppskattad då å förstår att folk litar på en å tycker om att prata med jag om personliga saker osv...

Värst är det väl när otroheten är boven i det hela,å barn blir indragna.Vad har dom små liven egentligen gjort för ont för att vuxna människor ska såra deras EGNA barn?
Jag satt just å funderade på va som kan va jobbigast! Att folk e svartsjuka lr att folk e otrogna?
Är man otrogen så får ju kanske inte ens partner veta om det,men är man svartsjuk så märker ju ens partner sånt...
Men om man nu är svartsjuk så kanske det gör så man blir otrogen!!!
JAG tycker då att man vinner då i längden på att vara ärlig i ett förhållande...

Jaja hoppas det löser sig för alla å ni blir lyckliga här i livet både ni som e i ett förhållande å ni som e singlar...
Sj så jobbar jag vidare på att komma över en som har betytt väldigt mkt för mig...

<3>

2 kommentarer: