tisdag 14 oktober 2008

Mörka dagar

Hösten har ju anlänt som dom flesta säkert redan märkt ;)De e mörkt kallt blåsigt å de regnar för de mesta,allt känns mycket dystrare under den här årstiden.
Just nu längtar JAG iaf efter vintern å snön,dock inte efter kylan.(Den kan fara hem)

Igår natt när vi åkte från gällivare jag å henke så pratade vi ganska mkt om caroline stenvall som dom flesta ha läst lr hört talas om på nyheterna.Vi passerade platsen "stenbron" å "mäntyvaara" där dom har gjort nya fynd om caroline.
Det var mörkt kallt å halt,men hur mörkt å kallt är de i carolines familjs själar nu?
Jag tror inte jag ska klaga på vädret å årstin när de e folk som mår sämre...

Varje dag så läser man i tidningen om sjuka människor.Vad är de för psykopater som går runt OSS å gör folk illa på det här sättet?Det är ju inte bara hon som blir lidande utan hela hennes släkt,vänner å bekanta,ja tom dom som inte ens känner henne utan bara läser dagstidningen lider med carolines familj just nu.Jag kan vara ärlig å säga att jag gör de,tänk om de hade varit min syster lr min flickvän!

Jag tycker å säkert många fler att de ska vara hårdare straff för pedofiler,våldtäktsmän,kvinno misshandlare å dom som ger sig på pensionärer.
Ok jag har väl inte varit guds bästa barn,men jag skulle ALDRIG kunna tänka mig att utsätta nån för nå så vidrigt som dom här "sjuka" människorna gör.

Jag vill it att mina barn ens ska få skämmas över mig när dom växer upp med att veta att deras pappa ha våldtagit lr slagit deras mamma sönder å samman...
Näää nu blir ja bara arg,tror inte jag klarar av å skriva nå vettigt just nu så här sätter jag. ;)



(gud va ja saknar dig å din röst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar