måndag 8 juni 2009

Jennan Gästbloggar


Hej och hå i tomteskogen!
Nu är det jag jenny den alsmäktige som regerar på denna blogg moahahahahaha!
Nej bara lite jag gästbloggar på hugormsasets blogg hehehe mycket trebligt!
så vad gör hon om hon inte ger er lite nanne news!

träffade faktiskt nanne lite idag och lill sessan nanne hadde faktiskt varit en klok far och låtit sessan shoppa lite kläder grytm fina bruden har juh stil ;)!
Hon hadde shoppat lite rosa söt saker oxå sessan vet att pink is power!

Sessan hadde dock större shopping planer vilket e ett genialiskt taktiskt drag då pappa lättar på plånboken haha nanne skulle få tömma plånboken på en cross eller fyrhjuling oxå det e rätta takter de ska börjas i tid vi har juh en blivande xtrem brud här =) me like!

Dock vet ja inte vad hon valde huuumm jjaja sessan ska få lära mej köra nått av de sen crossen i allfall om det vart en sån hehe!!

Sen så käka vi oxå å huggormen la nån plast bit på min lök tur nog käkar jag it feta råa lök ringar hehe!!

ne nu ska jag vara social med izzah som väntar i tele!!

PÖZZ Å HEJ p.s I LOVE LIFE ..som arnold brukar säga i be back hahahaha

2 kommentarer:

  1. haha jennan tha gästbloggers =) hahahahhaha ...

    SvaraRadera
  2. kungen nanne sj =)9 juni 2009 kl. 12:01

    haha ditt miffo =) synd att du it åt den där plastbiten ;)de blev e=)

    SvaraRadera