fredag 5 juni 2009

En trött nanne idag :S

Somna inatt runt 01.30 och va tror ni händer runt 02.30 jo henke ringer från gällivare och väcker mig precis när ja ha somnat :( Och har ja somnat en gång och vaknar så kan ja it somna om :(
Så den här arbetsdagen kommer inte bli rolig,känner redan nu hur trött jag e,och dessutom e de sjukt kallt ute och blåser brrrr :(
Känns som att ingenting är som jag vill att de ska va just nu,lite less på att alltid jobba helger när andra e ledig,sen e man ledig när alla andra jobbar osv :(
Men men ja ska ju it klaga när ja ha en inkomst, dessutom trivs ja ju me själva jobbet =)

Jaja nu ska ja börja gö mig klar innan min "chef" kommer och hämtar mig (08.00)

Ha de så bra idag alla GLADA människor =)

När ska vi hinna träffas då?????
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar