tisdag 9 juni 2009

Jaa som ni ser så ha jag haft gäster på min blogg =) kul när nån annan skriver och uppdaterar va som händer runt omkring oss =)
Idag ha ja haft många olika planer först va min tanke att åka till sikfors och fiska,sen ville folk att ja skulle komma till havsbadet och se när dom skulle gå på studentbalen. sen blev ja sååå sjukt sugen på att fiska igen så nu funderar jag seriöst på att åka iväg och dra lite firrar i sikan ändå =) men drar jag dit så stannar jag nog tills i morrn men de e så tråkigt att fiska sj under en hel natt :S även om jag tar me mig några öl och mat att grilla så e de trist :S

jaja ni ser ju om jennan e inne och bloggar lr om de e jag som skriver =) de märks annars på våra stavningar ;)

nu kom äntligen min älskade sambo hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar