måndag 23 november 2009

Vilsen

Snart vet jag varken ut eller in nå mer :( allt känns bara som en overklig dröm som man har hamnat i.Trodde där ett tag att alla såna här stunder av overkliga drömmar hade fått sitt slut,men dom verkar förfölja mig genom hela mitt liv,spelar ingen roll vem jag är med eller vars jag befinner mig...
Ja måste snart fatta ett beslut tror att de först då kommer att ge med sig.
De blir nog att ja kommer hemåt snart mest troligt inom några dagar gud va ja längtar hem till min dotter och till stugan.Jag har ju ändå varit här nere 14 veckor idag =) Nej om ja skulle klä på mig nu och gå ut med hundarna igen orkar it ligga i sängen nå mer och glo på data skärmen.

Hoppas ni alla andra har de bra och att ni är rädda om era nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar